Home FAQ

FAQ

Heb je een vraag over kaponline.nl, je kap-profiel, abonnement of een GGZ congres? Op onze FAQ pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Online

Achtergrondartikelen en rubrieken zoals je van Kind en Adolescent Praktijk gewend bent kosten tijd en geld. Daarom is de toegang tot bepaalde artikelen enkel voor abonnees beschikbaar. Deze artikelen worden aangeduid met Premium. Wil je ook onbeperkt toegang tot kaponline.nl? Dat kan door aan abonnement af te sluiten.

De artikelen die onder Magazine staan zijn exclusief voor Kind en Adolescent Praktijk abonnees. Deze abonnees krijgen 4x per jaar een print exemplaar van Kind en Adolescent Praktijk en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website alsmede tot het digitale archief van de printexemplaren van Kind en Adolescent Praktijk. Wil je oversluiten? Dat kan door contact op te nemen met onze klantenservice.

Als je wil reageren op artikelen en berichten wil opslaan heb je een Kind en Adolescent Praktijk-profiel nodig. Heeft je nog geen account? Hier kun je gemakkelijk een Kind en Adolescent Praktijk-profiel aanmaken.

Heb je al een Kind en Adolescent Praktijk-profiel maar nog geen abonnement, dan kunt je dit online afsluiten. Let er tijdens het aanschaffen wel op dat je in het bestelproces het e-mailadres gebruikt van je Kind en Adolescent Praktijk-profiel.

Heeft je al een betaald Kind en Adolescent Praktijk abonnement maar geen Kind en Adolescent Praktijk-profiel? Maak dan hier gemakkelijk een Kind en Adolescent Praktijk-profiel aan. Let op! Gebruik het e-mailadres waarmee je jouw abonnement hebt aangeschaft. Aan dit e-mailadres is de onbeperkte toegang tot kaponline.nl gekoppeld. Wil je liever een ander e-mailadres gebruiken? Neem dan contact op met onze klantenservice via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Moet je steeds opnieuw inloggen op kaponline.nl? Dit kan te maken hebben met verkeerde informatie die is opgeslagen in de cookies van jouw apparaat en browser. Wij raden je aan om eenmalig de cookies van de browser te verwijderen en opnieuw in te loggen.

Je kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. Je krijgt dan, na het invullen van jouw e-mailadres, een link gemaild. Met behulp van deze link kunt je jouw wachtwoord opnieuw instellen.

Proefmaand

Met de Kind en Adolescent Praktijk proefmaand krijgt u een maand lang gratis toegang tot alle informatie en artikelen op kaponline.nl. De proefmaand stopt vanzelf, u zit dus nergens aan vast.

Als u tevreden bent met kaponline.nl en de onbeperkte toegang wilt behouden dan kunt u dat doen door een abonnement af te sluiten.

Abonnement

U kunt de verschillende abonnementsvormen hier vinden en met elkaar vergelijken. Als u het gewenste abonnement hebt gevonden gaat u via de button naar de webshop van Bohn Stafleu van Loghum (BSL.nl/shop). In de webshop van onze uitgever kunt u gemakkelijk uw Zorgvisie abonnement naar keuze afsluiten.

Dit klopt. Wanneer u een abonnement af wil sluiten op Kind en Adolescent Praktijk Compact of Kind en Adolescent Praktijk Compleet komt u op de webshop van Bohn Stafleu van Loghum terecht. BSL of voluit Bohn Stafleu van Loghum is de uitgeverij achter Kind en Adolescent Praktijk.

Uw abonnement gaat direct in. Na bestelling van uw Kind en Adolescent Praktijk abonnement ontvangt u per e-mail instructies voor het aanmaken van een persoonlijk account. Heeft u gekozen voor een Kind en Adolescent Praktijk Compleet abonnement? Dan ontvangt u het eerstvolgende nummer.

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na het eerste loopjaar wordt een abonnement automatisch verlengd, tenzij twee maanden voor de vervaldatum is opgezegd via het daarvoor bestemde formulier. Als vakuitgave hanteren wij de opzegregels uit het verbintenissenrecht. Wij gaan er van uit dat je het abonnement uit hoofde van uw beroep afsluit.

Bent u Kind en Adolescent Praktijk Compleet abonnee? En heeft u uw laatste editie niet ontvangen? Dit kun je doorgeven door dit formulier in te vullen.

U ontvangt de niet bezorgde editie binnen vijf werkdagen. Heeft u een eerdere (oudere) editie van Kind en Adolescent niet ontvangen? Geef dit dan telefonisch aan ons door via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Controleer eerst of u nog bent ingelogd. In sommige situaties is het nodig om opnieuw in te loggen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het klantnummer kunt u bovenaan uw factuur vinden en boven uw naam op de adresdrager die bij uw tijdschrift zit.

Als u wilt overstappen op een goedkoper abonnement, is dit mogelijk aan het einde van uw huidige abonnementsperiode.

Overstappen naar een duurder abonnement is op ieder gewenst moment mogelijk. Om uw abonnement te wijzigen kunt u hier contact opnemen met onze klantenservice.

We hopen natuurlijk dat we u met Kind en Adolescent Praktijk lang mogen blijven ondersteunen in uw werk en dat u het ons laat weten als u verbeterpunten voor Kind en Adolescent Praktijk ziet.

Wilt u toch opzeggen? Dat kan 2 maanden voor het einde van uw abonnementsperiode via dit formulier.
U kunt helaas niet telefonisch opzeggen.

Financieel

Wil u een Kind en Adolescent Praktijk abonnement afsluiten? In de BSL shop kunt u uw abonnement betalen per factuur of acceptgiro.

U kunt bij een bestelling van abonnementen, zoals Kind en Adolescent praktijk, of bij een zakelijke bestelling op factuur kopen. De factuur ontvangt u apart en is afkomstig van Springer Media B.V.. Bij betaling vragen we u om het factuurnummer en uw klantnummer te vermelden. U kunt deze gegevens op uw factuur vinden.

Het rekeningnummer van Zorgvisie voor handmatige betalingen is ons Duitse rekeningnummer van Springer Media B.V. Onze bankgegevens zijn:

Deutsche Bank AG, Berlin
Unter den Linden 13-15
10117 Berlin
Germany

IBAN: DE76 1007 0000 0034 8565 00
BIC: DEUTDEBB
Account Holder: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Aangezien dit een buitenlands bankrekeningnummer is, moet u bij het overmaken kiezen voor ‘buitenlandbetalingen’. Als uw rekening niet geschikt is om een overboeking naar het buitenland te kunnen doen, dan kunt u ook het onderstaande Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken.

Deutsche Bank AG, Amsterdam
De Entree 99 – 197
1101 HE Amsterdam

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50
BIC: DEUTNL2A
Op naam van: Springer Media B.V.

Ja, dat klopt. De financiële administratie van Zorgvisie wordt uitgevoerd door Springer Media B.V.. Wij zijn onderdeel van de internationale westenschappelijke uitgeverij Springer Nature, dat is gevestigd in Duitsland en bankiert bij de Deutsche Bank AG, Berlin.

Is uw rekening niet geschikt voor een overboeking naar een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u ons Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken:

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50. Op naam van: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Congressen

Ja, indien het congres nog niet volgeboekt is, is het mogelijk om uzelf op de dag zelf nog te registeren bij de registratiebalie.

Ja, het is mogelijk om uw inschrijving op een andere naam te laten zetten. Stuur hiervoor een e-mail met de gegevens van de persoon die uw inschrijving gaat overnemen (in ieder geval naam en e-mailadres) naar aanmelder@bsl.nl.

Bij verhindering kunt u altijd een vervanger van uw inschrijving gebruik laten maken. Wilt u hier geen gebruik van maken dan kunt u uw inschrijving annuleren.

Uw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren (post/e-mail). Annuleert u tot vier weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 50 p.p. (incl. btw) aan administratiekosten in rekening.

Bij een meerdaagse masterclass of congressen met een deelnameprijs vanaf € 750 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 250 p.p. (incl. btw). Bij een masterclass of congres met een deelnameprijs van minder dan € 100 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 35 p.p. (incl. btw).

Meldt u zich binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen.

Het is mogelijk te wisselen van workshop indien de workshop van uw keuze nog niet vol zit. Stuur dan een e-mail met uw nieuwe keuze naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, wanneer u de juiste gegevens aan ons heeft verstrekt, verwerken wij uw accreditatiepunten binnen zes weken na aanvang van het congres.

Wilt u alsnog in aanmerking komen voor accreditatiepunten stuur dan een e-mail met uw BIG- of relatienummer naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, na afloop van het congres worden de presentaties online beschikbaar gesteld mits de spreker hier toestemming voor geeft. De link naar de presentaties ontvangt u, samen met de evaluatie, één dag na het congres per e-mail.

Indien u allergisch bent voor bepaalde ingrediënten of voedingsmiddelen, horen wij dit graag uiterlijk twee dagen voor de bijeenkomst. U kunt contact opnemen met onze klantenservice om uw dieetwensen door te geven.

Onze congressen vinden plaatst op verschillende congreslocaties. Meestal zijn deze locaties goed bereikbaar voor rolstoelgangers en voorzien van liften en invalidentoiletten. Als u twijfelt of vragen heeft kunt u kunt contact opnemen met onze klantenservice.

Op sommige congressen wordt er gefotografeerd en gefilmd. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik en ter promotie van volgende events. Wilt u niet op de foto of video komen, laat het ons dan bij de registratiebalie weten.

Is uw vraag niet beantwoord?

Is je vraag niet beantwoord? Je kunt nog meer vragen vinden op de website van onze klantenservice. Vind je daar ook niet je antwoord? Of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons: 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Abonneren